•  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  با ورود به پروفایل کاربری خود می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

 

  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت  با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.اما میتوانید از طریق راه های ارتباطی مختلف با ما,درخواست موجود شدن کالای مورد نظر را بدهید

 

  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی تماس بگیرید

 

  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پشتیبانی تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد ,در صورت نیاز کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت

 

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

  • نحوه ارسال به چه صورت میباشد؟

پاسخ ارسال محصولات به دو صورت پستی و پیک (فقط برای تهران) انجام میشود,ارسال پستی بین ۴ تا ۷ روز کاری زمان میبرد,و ارسال از طریق پیک با هماهنگی با شما در روز مشخص انجام میشود

 

  • هزینه ارسال چقدر است؟

پاسخ در ارسال پستی,پس از انتخاب گزینه ارسال پست سفارشی یا پیشتاز,وبسایت به صورت اتوماتیک هزینه ارسال را با توجه به آدرس وارد شده حساب میکند,ارسال با پیک نیز از طریق الوپیک انجام میشود

 

  •  در صورت انتخاب گزینه پستی اگر در هنگام مراجعه مامور پست در منزل حضور نداشته باشم چگونه میتوانم محصول را تحویل بگیرم؟

پاسخ چنانچه گیرنده به هر علتی در نشانی مندرج روی مرسوله حضور نداشته باشد، پستچی اقدام به صدور اطلاعیه ورود کرده و به اطلاع گیرنده هم می رساند در روز و ساعت مشخصی مجدداً جهت تحویل مرسوله مجددا اقدام کند در صورتی که در مراجعه بعدی هم تحویل مرسوله انجام نشود پستچی اقدام به صدور برگ اطلاعیه مجدد کرده و از گیرنده تقاضا می شود تا به نشانی مشخص شده اداره پست مراجعه و نسبت به دریافت مرسوله خود اقدام کند؛ این اطلاعیه ورود در صندوق پستی مکان و یا در هر محل دیگر در دسترس گیرنده، قرار داده می شود.

 

 

  • چگونه میتوانم سوالاتم را درباره محصولات بپرسم؟

پاسخ:  به این لینک مراجعه کنید : https://music-injection.ir/elements/pages/contact/